Unnatural Causes
Julia og Matt eier et suksessfullt reklamebyrå i Barcelona. De ser ut til å være lykkelig gift, men Matt, en svært talentfull, men ustabil person, er sikker på at hans kone er utro. Han får henne forfulgt, og når han tror at han har fått sine mistanker bekreftet, arrangerer han å få henne drept. Matt klarer ikke å leve med skyldfølelsen, og begår selvmord. Julia overlevde drapsforsøket, men livet hennes er fortsatt i fare i en verden hvor alt er mulig i veien mot makten.