100 Days Wild
Syv fremmede etterlater det moderne samfunnets komfort og bygger et selvforsynt samfunn i Alaskas villmark.
Andrew og Gerrid har et tøft kappløp mot tiden for å få elgen tilbake til baseleiren. I tillegg jobber hele samfunnet sammen for å bygge en goahti.