A Decent Man
Den anerkjente kirurgen Paweł Prus skal få sin etterlengtede forfremmelse, men sønnens klammeri med en bølle truer alt.
I skogen gjenopplever Paweł mørke minner fra sin vanskelige barndom. Kamila undrer seg over hvor sønnen befinner seg.
Paweł reiser til Łódź for å skjule sine spor, men et møte med Kamila avslører sjokkerende sannheter om Areks privatliv.
Et tips får Kamilla til å sette spørsmålstegn ved Pawełs rolle i sønnens forsvinning. Arek tar et oppgjør med personen som holder ham fanget.