A Teacher
Eric blir tatt for å drikke før lovlig alder og en ny venn kausjonerer ham ut. Claire tar Eric med på besøk til et college i nærheten.
Spenningen stiger når Claire og Matt utforsker alternativer for å bli gravid. Claire er anstand under skoledansen, og Eric innrømmer sine sanne følelser.
Mens Claires verden begynner å smuldre, presses en usikker Eric til å avsløre intime detaljer om forholdet.