Alert: Missing Persons Unit
Etter at Nikki Batistas sønn forsvinner, blir hun med i Philadelphia-politiets enhet for savnede personer, der hun senere rekrutterer sin eksmann, for å prøve å finne ham og hjelpe andre i samme situasjon.
MPU leter etter en student som forsvinner under en hjemmefest. I mellomtiden prøver Sidney og Keith å tilpasse seg det normale livet igjen.
MPU jobber med å spore opp den kidnappede sønnen til en lege, men saken tar en ny vending når moren tar direkte kontakt med kidnapperen. Kemi uttrykker sin bekymring for Sidneys ve og vel overfor Nikki og Jason.
Etter selvmordet til en fosterhjemsarbeider begynner MPU å etterforske en gravid kvinne han ble sett sammen med som har vært savnet i to år. I mellomtiden følger Sidney etter Keith, i frykt for at han kan være farlig.
Jason og Mike leter i Allegheny-fjellene etter et savnet par. I mellomtiden blir Keith med i en traumeterapigruppe og knytter bånd til en annen pasient.