Allegiance
På konfirmasjonsdagen håndterer Sabrina en sjokkerende arrestasjon mens hun forfølger en rød alarm.
Supply Side
Når en advokat dør av en overdose, sporer Sabrina og teamet en gruppe dødelig heroin.
En oppringning til et motell fører Sabrina og Vince til en gruppe som driver med trafficking av migrantarbeidere.