Wild Cards
The Infinity Thief
Når Ellis, en ensom detektiv degradert til marineenheten, kolliderer med Max, en smart svindler, tvinger byens politimester de to usannsynlige motsetningene til å bli et partnerpar.
Ting tar en uhyggelig vending når Max og Ellis undersøker forsvinningen til en slakter. Duoen får en leksjon i godt samarbeid, mens Max graver i Ellis privatliv.
Da en surfer blir skutt og skylles opp på stranden, bytter Ellis og Max roller. Ellis går undercover, mens Max inntar rollen som detektiv – og avdekker en kriminell plan som kunne vært hentet fra en Hitchcock-film.
Når en beryktet regnskapsfører, som skulle vitne mot mafiaen, blir kidnappet, får Ellis en hastesamtale fra en ekskjæreste som jobber som føderal agent. Hun ber ham om hjelp til å finne ham før han ender opp "på havets bunn". Sjef Li gir Max og Ellis en advarsel om at de er på tynn is.
Når hovedrollene i den mest populære vampyrserien på TV blir utsatt for en forfølger som sender kryptiske drapstrusler, tar Max og Ellis steget inn i underholdningsbransjen, der dramaet bak kulissene er enda mer kaotisk enn det som utspiller seg på skjermen. Samtidig åpner Max seg for Ellis om moren sin.