Banshee
En mestertyv som nylig er prøveløslatt tar på seg identiteten til sheriffen i Banshee, Pennsylvania og gjenforenes med sin tidligere elsker og medsammensvorne. Sammen må de prøve å unngå gangstere de begge forrådte flere år tidligere.
Lucas Hood, en mestertyv som nylig er prøveløslatt, tar på seg identiteten til sheriffen i Banshee, Pennsylvania for å slippe unna hevn fra gangstere og gjenforenes med Carrie, hans tidligere elsker og medsammensvorne.
Et mislykket ran gjenforener Lucas med Job og en motvillig Carrie. Proctor blir arrestert for drapet på Hanson.
En bande plyndrende motorsyklister trenger seg inn på den årlige Banshee Spirit Festival, med dødelige følger.