Better
Narkobaronen Col McHugh blir utsatt for en politirazzia, uten å bli advart i tide av Lou. Han begynner å betvile lojaliteten hennes.
Lou gjør et desperat forsøk på å felle Col, men ting går ikke slik hun hadde håpet. Ektemannen Ceri føler seg maktesløs og tar drastiske grep for å forsvare familien.
Sesongavslutning. Når Vernon blir arrestert, prøver Lou å gå tilbake til et normalt liv, men sjefen Sandys mistanker presser henne til bristepunktet.