Suspect
Danny Frater etterforsker en savnet person og blir knust over å oppdage at den livløse kroppen på likhuset faktisk er hans fremmedgjorte datter, Christina.
Danny bryter seg inn i datterens leilighet og møter en annen inntrenger, Nicola. Han oppdager snart at Christina levde et hemmelig liv som han ikke hadde noen anelse om.
Danny følger et spor til en lyssky klubb. Under tvang gir sjefen Maia ham en forbindelse til den kriminelle underverdenen som Christina ble lokket inn i - et navn fra Dannys egen fortid.
En gammel kjenning, Jaisal, kan ha viktig informasjon om Christinas siste kjente oppholdssted, men den nye informasjonen vil koste Danny dyrt.
Danny ankommer med en pistol til den fremtredende forretningsmogulen Harry Carrs hus for å anklage ham for Christinas død, men Harry tvinger Danny til å stille spørsmål ved hans svik som far.