Dalgliesh
Klassisk krim basert på P. D. James' bestselgende bøker. Bli med til 1970-tallets England, der etterforskeren og poeten Adam Dalgliesh (Bertie Carvel) løser uvanlige mordsaker på den idylliske landsbygda. Samtidig sørger han over sin nylig avdøde kone.
Hellig død
Når en av elevene ved en skole i East-Anglia blir funnet død, krever faren at Scotland Yard skal se om det er riktig at dødsfallet blir avskrevet som en ulykke. Adam Dalgliesh har litt ferie til gode, så han reiser for å besøke sine barndomstrakter.