Grace
Et utdrikningslag får fatale følger. Det blir et nervepirrende kappløp mot tiden for Roy Grace.
Det blir funnet beinrester av et menneske i Brightons avløpssystem. Etterforskningen konfronterer Grace med spøkelser fra fortiden.