Ridley
Når en lokal gårdbruker blir funnet død, innkalles Ridley av sin nylig forfremmede, tidligere kollega førstebetjent Carol Farman for å bistå i en savnet-sak.
Når liket av en ung kvinne blir funnet begravet i de golde Pennine-lyngmoene, ber Carol Ridley bistå henne i etterforskningen. Han finner snart ut av kvinnen må ha levd et dobbeltliv.
Etter et tilfeldig møte med jazzsangeren Eve Marbury går Ridley med på å hjelpe til med å finne Eves bror Luke, som har vært savnet i 40 år.