Kodenavn: Annika
Proveniens
Emma Haka drar på sitt første undercover-oppdrag i Stockholms korrupte kunstverden.
Impasto
Emma går enda dypere undercover i Stockholm. Sampo venter på Emma med et avgjørende spørsmål.
Emma tar en risiko som vekker mistanker hos Rasmus. Raimo advarer ham om ikke å miste seg selv.
Béatrice tester Emmas ferdigheter. Emma leter etter svar på spørsmål om Annikas fortid.
Emma vender tilbake til Finland for å møte sin egen fortid. En ny ledetråd fører henne nærmere Blanko.
Ettersom undersøkelsene tar slutt, må Emma ta et vanskelig valg om fremtiden sin.