Deep State
Old Habits
Tidligere spion Max Easton blir hentet ut av pensjonisttilværelsen mot sin vilje av George White – London-sjefen for MI6/CIA-teamet, Seksjonen. Kona til Max, Anna, som han har bodd sammen med i Pyreneene de siste ti årene, begynner en etterforsking av sin ektemanns fortid. Det hun finner setter henne og deres unge døtre i alvorlig fare.
A Kind Of Warfare
I Washington møter vi CIAs Amanda Jones. Max, nå i Beirut, vet ikke hvem han kan stole på etter å ha snakket med Leyla, et medlem av Seksjonen-teamet stasjonert der.