Dice
Dice får i oppgave å dra til kasinoet for å finne en bryllupsgave til Carmens bror.
Ego
Dice prøver å få opp temperaturen på soverommet. Adrien Brody observerer Dice for å forberede seg til en rolle.
Dice prøver å finne en jobb når han oppdager at Carmen fortsatt får underholdsbidrag.
Dice får sparken som manager for bandet til barna sine, og blir erstattet av en glatt Hollywood-agent.