Dystopia
Indigo begynner å oppføre seg merkelig, og Tess møter en truende mann som har brutt seg inn på fabrikken. Leo tror ikke på henne, og uenighetene mellom dem eskalerer.
Indigo er borte og gjengen leter febrilsk leter etter ham. Samtidig vokser friksjonen mellom Tess og Leo. Det virker som at noen saboterer fabrikken, og Domenica begir seg ned i stikkrennene.
Tess føler seg presset og hun bestemmer seg for å forlate fabrikken. Gruppen går inn i en forbudt del av fabrikken og avdekker hemmelige rom fra dens mørke historie.
Tess våkner opp i en heis. Hun er forandret og hjemsøkes av mørke visjoner. Fridas sjalusi over Jennifers flørting med Paolo eskalerer. Samtidig virker det som at kraften som har blitt sluppet løs sprer seg...