For Her Sins
Laura Conroy er en travel advokat med en tilsynelatende perfekt familie. Livet hennes blir snudd på hodet når en sjarmerende fremmed ved navn Emily manipulerer seg inn i livet hennes, og en mørk fortid avsløres.
Laura har et turbulent forhold til datteren Eliza. Mens ektemannen Rob er bortreist, blir hun kjent med en ung kvinne som heter Emily. Emily virker nesten for god til å være sann.
Laura vender tilbake til jobben, hvor hun må håndtere en sosialarbeider. Emily har allerede skapt både kaos og smerte i livet hennes, og nå er Eliza hennes nyeste offer.