Hemlock Grove
Hemmeligheter er en vanlig del av livet i den lille byen, Hemlock Grove, i Pennsylvania, der den mørkeste ondskap skjuler seg i dagens lys.
Maneter på himmelen
En tenåring blir funnet drept i skogen i Hemlock Grove, og bevisene peker på et dyreangrep, men mistanken faller snart på Peter, en nyankommet sigøyner.
Roman konfronterer Peter på åstedet, og de finner en felles plattform, Letha avslører en sjokkerende hemmelighet, og Olivia og Norman faller tilbake til gamle vaner.
Christina oppdager et nytt offer, og Sherriff Sworn får hjelp utenfra fra Dr. Chasseur, mens Peter, som nå er mistenkt, slutter seg til Roman for å finne morderen.
Lethas interesse i Peter endrer seg, og etterforskningen til Chasseur og Sworn når et nytt bunnivå, mens Roman og Peter ligger ett skritt foran.
Shellys tilknytning til Dr. Pryce avdekkes ytterligere, Destiny hjelper Peter med å forstå det siste mordet, og gallaen på Tower går fryktelig galt.