In the Dark
Murphy innser at hun ikke kjente Tyson så godt som hun trodde. Noen strever med å gi slipp når valpene på Guiding Hope skal uteksamineres.
Jess lar motvillig Murphy dra alene på heldagsutflukt med Max, og på turen minnes Murphy ting hun har opplevd sammen med Tyson.
Murphy går gjennom en vanskelig periode og skyver alle fra seg, også Max. Samtidig har Murphy og Jess en åpenhjertig samtale.