Jane vurderer å ta en livsendrende beslutning om forholdet mellom henne og Michael. Alba er skuffet over Xos håndtering av Rogelio, og tar saken i egne hender for å hindre ham i å treffe Jane.
I tillegg til å være overveldet av all bryllupsplanleggingen, begynner Jane å få dårlig samvittighet for sine gryende følelser for Rafael og bestemmer seg for å fortelle Michael om det.