John From Cincinnati
His Visit: Day Two
Linc vil infiltrere Yost-familien og Shaun stiller opp i en surfekonkurranse, med uventede og mirakuløse resultater. Barry tror at det spøker på motellet, og Butchie blir trakassert av narkolangeren Steady Freddy.
Den paranormale aktiviteten rundt familien Yost fortsetter, og Mitch og Cissy tar en pause fra hverandre. Kai fra surfebutikken vil finne ut om hun kan stole på John.
Dr Smith havner i trøbbel når Shaun friskner til, og John blir banket opp av noen bøller. Kai og Butchie utvikler forholdet, og Shauns mor, pornostjernen Tina, kommer til byen.
Butchie organiserer en gjenforening mellom sønnen Shaun og hans mor Tina. John hjelper Bill og Cissy med å ta tak i sin fortid.