Love Me
Det er Christines begravelse. Glen, Clara og Aaron har svært forskjellige følelsesmessige reaksjoner på sorgen, noe som driver dem hver i en ny retning.
Glens ferie blir ekstra hyggelig, Clara drar på date med Peter og Aaron kan ikke tro at alle har kommet seg videre fra morens død så fort.
Akkurat når livet og kjærligheten begynner å blomstre for Glen, Clara og Aaron, må de alle ta et skritt tilbake og må revurdere valgene sine.
Etter å ha spredt morens aske, møter Clara og Aaron farens nye flamme, og deres egne forhold tar en ny vending.
Glen og Anita forbereder seg til bryllupet, mens Aaron mottar noen nyheter som truer hans nye forhold til Jesse, og Clara prøver å finne ut av ting med Peter.