Ludwig
Tvillingbroren til John «Ludwig» Taylor jobber i politiet. Når han forsvinner, går John motvillig med på å utgi seg for være ham – for å finne ham.
John prøver å knekke koden i tvillingbrorens notater, og drar tilbake til politistasjonen. En frustert Lucy leker etterforsker selv.