Ozark
Sugarwood
Etter at forretningspartneren svindler en farlig klient, må finansrådgiver Marty utarbeide en radikal plan for å redde både sitt eget og familiens liv.
Marty får Ruth under kontroll. Wendy klarer på listig vis å få seg en jobb. Som ledd i letingen etter nye bedrifter, graver Marty etter informasjon om strippeklubben.
Marty ansetter Ruth til å gjennomføre et ran. Agent Petty skaffer seg en venn i Langmore-familien. Jonah utviser svært forstyrrende oppførsel.
Marty bestemmer seg for å investere i religiøs virksomhet, uten å vite at han forstyrrer en meget diskret forretningsvirksomhet. Byrde-familien får et overraskende besøk.
Jacob lærer Marty om virksomheten, Ruth utformer og igangsetter en dødelig plan, og Rachel oppdager at Marty driver med kreativ regnskapsføring på Blue Cat Lodge.