Peaky Blinders
Gangsterdrama satt til 1920-tallets Birmingham. Det hele er sentrert rundt en kriminell gjeng som syr barberblader inn i hattebremmen, og den hensynsløse sjefen Tommy Shelby. Han er ambisiøs så det holder, men møter motstand i både politi og rivaliserende gjenger.
Birmingham, 1919. Thomas Shelby er leder for Peaky Blinders, en av byens mest fryktede kriminelle gjenger. Shelby har større ambisjoner enn å gjøre småforbrytelser, og han ser sitt snitt når en kasse full av våpen havner på avveie.
Shelby steller i stand et hesteveddeløp og skaffer seg nye fiender. Han starter også en krig mot familien Lee. Samtidig går politiet, med inspektør Campbell i spissen, hardt ut i jakten på de stjålne våpnene, noe som opprører folket.