Prisoner 951
Den utrolige historien om Nazanin Zaghari-Ratcliffe, som ble bortført og holdt fanget i Iran i seks år som gissel i en hemmelig diplomatisk konflikt med Storbritannia.
Isolert i Evin-fengselet tyr en desperat Nazanin til drastiske tiltak. Samtidig i London avdekker Richard den sanne årsaken til at kona ble bortført.