Project Greenlight 2015
Jason og produsentene fortsetter med rollebesettingen, men får problemer med innspillingssted; Pete Farrelly og Effie havner i krangel etter protester fra Jason om å velge digitalt.
Jason får problemer med et stramt tidsskjema under innspillingen; Effie og Marc er tvunget til å videreformidle dårlige nyheter.