The Darkness
Når enda et offer forsvinner, må Hulda og Lukas må finne ut hvordan sakene er forbundet med hverandre.
Mens saken om de to savnede kvinnene brettes ut, finner Hulda sannheten bak Dimmas død.
Lukas og Huldas etterforskning skrider frem mens de graver seg gjennom politisk og juridisk korrupsjon.
Etter å ha funnet ut hvem som drepte Katja og kidnappet Elena, blir Hulda fanget av morderen.