The Eastern Gate
Den polske spionen Ewa Oginiec er i Kalinigrad for å innhente informasjon om den russiske kjerneingeniøren Tamara.
Ewa må sette seg inn i det komplekse nettverket av profesjonelle og personlige forhold ved ambassaden.