The Exes
A Little Romance
Phil bruker Hollys assistent for å hjelpe ham med å få en stjernejockey som klient. Haskell overtaler Stuart til å selge sentimentale minner fra ekteskapet hans.
Holly introduserer Stuart for en kvinne som viser seg å være en ekte profesjonell, og Haskell finner opp en fabelaktig livsstil på nett for seg selv for å være bedre enn sin ekskone.
Stuarts arbeidsliv blir snudd på hodet når Phil sover med tannlegeassistenten sin, og Holly låner Eden noen antrekk.