The Inheritance
Mens politiet etterforsker saken, leter Watson-søskenene etter farens opprinnelige testament for å bevise at hans dødsfall ikke var noen ulykke.
Søskenenes hverdag blir stadig mer komplisert etter at noen bryter seg inn på farens bosted. Testamentkonflikten får Chloe til å rette mistanken mot Susans innblanding.