This Town
Året er 1981, og Birmingham eksploderer. Dante havner i et opprør og oppdager en ny verden som er overraskende og farlig, men òg full av muligheter.
En begravelse samler ulike sider av Dantes familie - irske opprørere og jamaicanere - og han gjenforenes med fetteren Bardon, som kan synge.
Tyro oppsøker Dante for å hevne seg etter å ha fått juling. Spesialstyrken har Bardon i sikte og ser en mulighet til å utnytte Gregory.
Jeannie finner et lagerlokale hvor bandet begynner å øve og skape seg en identitet. Gregory legger en plan for å beskytte broren sin og Bardon.
Dante søker nye opplevelser for å få inspirasjon til låtskrivingen, og havner i fare når han utsetter seg for følelser og risiko.