Three Busy Debras
Debra, Debra og Debra er tre svært travle kvinner som alle heter Debra. De bor i den velstående forstaden Lemoncurd og driver med mange interessante aktiviteter som holder dem veldig opptatt.
A Very Debra Christmas
Debra, Debra og Debra lager et forferdelig søl på vei til brønsj og må fjerne bevisene før det er for sent.
Debra, Debra og Debra ønsker en veldig kul gjest velkommen, men som truer med å dra Debra og Debra bort fra Debra.
Alle i byen gleder seg over et naturfenomen i Lemoncurd, mens Debra, Debra og Debra må ta vare på seg selv.
Debra, Debra og Debra hedrer amish-tradisjonen Rumspringa ved å gjøre sin egen versjon av den.