Tracker
Colter sporer opp en savnet ung mann som har blitt trukket inn i en dødelig kult og ikke vil bli funnet.
Når Colter hjelper en ung kvinne å finne sin frilynte søster graver han dypere inn i hvordan søsterens siste dager kan føre til en mørk hemmelighet hun gravde opp i denne sammensveisede byen.
Oddsene er sterkt imot Colter når han får i oppgave av tenåringsdatteren til en dømt morder å spore opp et savnet vitne som kunne bevise at faren hennes er uskyldig.
Colter slår seg motvillig sammen med sin nemesis, Billie Matalon, en annen dusørjeger, for å spore opp en forsvunnet løpshest.