Warrior Nun
Ava får en smak av det gode liv sammen med JC og drar ubedt på en snobbete fest sammen med vennene hans. I mellomtiden er Mary ute etter de som står bak angrepet på søsteren hennes.
Ava tar sine første skritt på veien mot å forstå gloriens krefter, men en ilddåp tilrettelagt av ordenen svir skikkelig.
Mary krangler med søster Lilith, Ava begynner å åpne seg for JC, og Jillian Salvius skyter et varselskudd mot kirken.