Your Pretty Face Is Going to Hell
En plan om å få Satans ansikt på mynter ender med Gary fortapt i Appalachene. Utendørsmoro følger.
Gary mister påkallelsesordet sitt på en konsert. Den som finner det, får total kontroll over Gary. Usunn moro følger.
Gary går tilbake til skolen for å hjelpe en teaterklasse å lage en musikal som hyller Satan. Skolemoro følger.