Gleipnir
Something Inside of Me
A high school student Shuichi encounters a stranger who threatens to reveal his greatest secret, that he can transform into a monstrous costume.
What It Means to Be Empty
Clair finds a way to use Shuichi's unusual transformation for her own ends as a mysterious attacker closes in.
After Shuichi transforms into a costume, Claire enters him and manages to repel their attackers. Then, they set out to find Claire's sister.
After encountering Elena, Shuichi and Clair are led to the source of all the mysterious happenings to obtain answers.
While searching for coins in the mountains, Claire and Shuichi encounter a strange and powerful monster. They think he'll be friendly, but that isn't the case.
After they defeat an evil monster, Claire uses the information he had to find a strange group of gatherers. Their initiation process may be uncomfortable for her, however.