Wonder Egg Priority
The Terms of Friendship
Ai meets Neiru, a girl who is buying Eggs. At first, she's given the cold shoulder, but that could change after the next time they crack their Eggs.
With Rika out of action, Ai is on the run and struggling to protect two girls from a devious killer. A fourth child is also fighting to protect the girls in the Eggs.
Ai, Neiru, Rika, and Momoe quickly become close friends as they continue to protect Eggs, but questions pile up and tensions rise.