Doula
From producer Chris Pine comes a comedy about the ups and downs of modern pregnancy. After dating for a matter of months, thirty-somethings Deb (Troian Bellisario) and Silvio (Arron Shiver) are expecting their first child. When their elderly midwife, Penka, passes away suddenly, Silvio makes the hasty decision to hire Penka’s son, Sascha (Will Greenberg), as their live-in doula. Deb is nonplussed, as Silvio didn’t consult her before hiring, but before long, Sascha’s unconventional style wins her over. As Deb and Sascha grow closer, and the pregnancy nears its inevitable conclusion, Silvio starts to feel like the odd man out. His continued efforts to exert control over the pregnancy lead to a blow-up fight in which he forces Deb to choose between him and Sascha.