Zorro
The Chosen One
Diego de la Vega returns to California to avenge his father's murder and assumes the title of Zorro.
Zorro is instilling fear in an open war against the governor; Lolita is torn by her emotions.
Monasterio suspects that Zorro is not what the governor claims him to be; Diego uncovers a crucial clue.