Glee 2009
S6, A12: Glee blickar bakåt för att se varför de ursprungliga medlemmarna i New Directions valde att gå med i kören från början. I avsnittet framförs låtarna "Popular" från musikalen Wicked, "I'm His Child" av Zella Jackson Prince, "I Kissed A Girl" av Katy Perry och "Pony" av Genuwine.