NYPD Blue A Draining Experience
S4, A22: Simones inblandning i en hemlig operation äventyrar hans karriär. En psykolog pekas ut som misstänkt när en av dennes föräldrar dör. En britt, kritisk över den amerikanska polisen, anmäler att hans plånbok blivit stulen.