All Due Respect
S5, A13: Johnny Sack drar åt tumskruvarna, och Tonys gäng sluter leden. Carmela är glad för det hon har, Christopher blir rädd för en oväntad besökare, AJ visar upp sitt affärssinne, och Tony funderar på att offra sig.