Agents of S.H.I.E.L.D. Anpassa dig eller dö
S7, A6: Efter att teamet avslöjats och skadat Zephyr i processen, måste de rädda Macks föräldrar, rädda S.H.I.E.L.D. från ett chonicomiangrepp och fixa skeppet. Daisy och Sousa är i underläge mot Nathaniel Malick.