Avyttring
S3, A8: Martha och Clark står inför sin svåraste utmaning någonsin i äktenskapet. När pressen på Philip intensifieras vänder sig Elizabeth till Gabriel med en vansklig begäran. Nina får ett uppdrag som återknyter henne till hennes förflutna.