Prison Break Bad Blood
S2, A17: Michael och Sara inser att Pope är nyckeln till att få tag i informationen som kommer att störta "Firman"; Mahone tar kontrollen över en annan rymling och C-Note oroar sig för sin dotters liv. Sucre lär sig farorna med att lifta för att återförenas med Maricruz och T-Bag går på en nostalgitripp när han tar med familjen Hollander till sitt barndomshem.