Baggage
S3, A2: Elizabeth och Philip samarbetar för att hantera ett uppdrag som gått fel, men har svårt att förena sina alltmer motsatta ideologiska värderingar. Stan välkomnar en sovjetisk avhoppare, Zinaida, till USA. Nina anpassar sig till sitt nya boende.