Transparent Bästa Nya Tjejen
S1, A8: I en återblick rymmer Mort med vännen Mark (Bradley Whitford) till en retreat i skogen för transvestiter, och blir fängslad av en mycket accepterande kvinna som heter Connie (Michaela Watkins). Ensam hemma efter att ställt in sin Bat Mitzvah, söker 13-åriga Ali spänning med en äldre man på stranden.