Carpe Museum
S3, A22: När Bob följer med på en skolresa till museet, har han en fin stund med Louise. Samtidigt beger sig Gene och hans vänner ut för att hitta utställningar som visar den kvinnliga anatomin. Tina ifrågasätter sin töntighet och Linda lär henne en av sina talanger.